HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

140€/kausi

160€/kausi

200€/kausi

+ jäsenmaksu 20€/vuosi (alle 15-vuotiaat) / 30€/vuosi (yli 15-vuotiaat)

Sisaralennus: Jos useampi lapsi samasta perheestä ilmoittautuu harrasteryhmään, saa edullisemmasta harrastusmaksusta 15:n prosentin alennuksen. Alennuksen saadakseen tulee olla yhteydessä seuran laskutukseen. Yhteystiedot löydät täältä.

Hinnat sisältävät 17 jumppakertaa (poislukien pyhäpäivät), joista yksi on seuran joulu-/kevätnäytös. Harrasteliikunnan tunnit pitävät lomaa koulujen loma-aikojen mukaan syys- ja talvilomalla. Mahdolliset peruutetut tunnit korvataan erikseen ilmoitettuna aikana, joka voi olla myös lomaviikolla. Kevätkauden 2023 kesto on 22.1.-19.5.

ILMOITTAUTUMINEN

Harrastetunneille ilmoittaudutaan Hoikassa. Hoika on Suomen Voimisteluliiton käyttämä jäsenrekisteripalvelu.

OHJEET ILMOITTAUTUMISEEN

1. Klikkaa yllä olevaa Hoika-painiketta.
2. Kirjaudu jo olemassa olevilla tunnuksilla tai rekisteröidy uudeksi käyttäjäksi.
(Huom! Rekisteröityminen tulee tehdä huoltajan tiedoilla,
minkä jälkeen lapse voi lisätä alikäyttäjäksi ilmoittautumista varten.
Tarkemmat tiedot alikäyttäjän lisäämisestä löytyy Hoikan etusivulta sisäänkirjautumisen jälkeen.)
3. Valitse sivupalkista Ilmoittautuminen ja etsi oikea ryhmä.
4. Valitse ryhmä/ryhmät, joihin haluat ilmoittautua, ja paina Ilmoita.
5. Suorita ilmoittautuminen loppuun ja täytä vaadittavat tiedot.
6. Nyt olet ilmoittautunut Nokian Voimisteluseuran tunnille, tervetuloa!

Huomioithan, että ryhmät näkyvät Hoikassa vasta ilmoittautumisen alkaessa.

Huom! Perheliikuntaryhmään ilmoittaudutaan ainoastaan lapsen tiedoilla. Ryhmämaksuun sisältyy yhden huoltajan osallistuminen tunneille, mutta huoltajan ei tarvitse tehdä erillistä ilmoittautumista. Lapsen ilmoittautumisen yhteydessä lisätietoihin voi laittaa lapsen mukana tunneille pääasiallisesti osallistuvan huoltajan nimen.

Ilmoittautumisen ongelmatilanteissa olethan yhteydessä seuran liikuntakoordinaattoriin!

PERUUTUSEHDOT

Ryhmään ilmoittautuminen ja lasku on mahdollista peruuttaa 7 päivää jumppakauden alkamisen jälkeen, eli 1. jumppakerta on ilmainen kokeilukerta. Jos ilmoittautuu ryhmään jumppakauden ollessa käynnissä, peruutusmahdollisuus on 7 päivää ilmoittautumisesta. Ilmoittautumisen peruuttaminen tulee tehdä kirjallisesti seuran laskutuksen sähköpostiin.

Pelkkä ryhmästä poisjäänti ei ole ilmoittautumisen peruutus.

Harjoitus- ja/tai kausimaksua ei palauteta kesken kauden lopettaneille. Poikkeuksena loukkaantuminen ja paikkakunnalta muutto, josta tulee toimittaa selvitys seuralle. Loukkaantumistilanteessa edellytämme lääkärintodistusta tai muuta riittävää selvitystä terveydentilasta, jonka perusteella teemme tapauskohtaisen harkinnan. Ilmoitathan asiasta seuran laskutukseen.

Harrasteryhmäläisten kauden kesto on 17 jumppakertaa, joista 1 on seuran joulu- tai kevätnäytös ja kaudella peruuntuneet jumppakerrat korvataan erikseen ilmoitettuna ajankohtana.

Satunnaisia poissaoloja ei hyvitetä eikä niitä voi korvata toisessa ryhmässä. Pidemmissä sairas- tai loukkaantumistapauksissa harjoitusmaksusta voi saada hyvitystä terveydenhoitajan tai lääkärintodistusta vastaan. Tässä tapauksessa olethan yhteydessä seuran johtokuntaan. Juhlapyhien ja koulujen omien tapahtumien takia peruttuja harjoituksia seura ei ole velvollinen korvaamaan. Jos peruminen johtuu seuran omasta toiminnasta, korvaamme sen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

FORCE MAJEURE JA POIKKEUSTILANTEET

Nokian Voimisteluseura ry:llä on oikeus peruuttaa harjoitukset tai kilpailutapahtuma sellaisten olosuhteiden vuoksi, joihin seura ei voi vaikuttaa (Force Majeure esim. maan laajuinen epidemia/pandemia, lakko, tulipalo, sota, sään aiheuttamat katkokset toiminnassa tsm.) ja siten maksettuja harjoitus- ja osallistumismaksuja ei palauteta.