Harrastustoiminnan lisäksi Nokian Voimisteluseura tarjoaa erilaisia palveluita. Järjestämme esimerkiksi paljon tapahtumia. Tulevista tapahtumista ilmoitamme ajankohtaista-sivulla. Tarjoamme myös paljon vaihtoehtoja erilaiseen yhteistyöhön. Tutustu vaihtoehtoihin lisää yhteistyökumppanit-sivulla. Lisäksi seura järjestää Jumppasynttäreitä sekä tarjoaa vuokralle tapahtumien järjestämisessä tarpeellisia kalusteita. Katso alta lisää!

VUOKRATAAN

Nokian Voimisteluseura vuokraa erilaisia kalusteita tapahtumia varten. Hinnat ovat joko päivä- tai viikonloppukohtaiset. Vuokrattavat välineet tulee noutaa ja palauttaa itse. Kysy lisää seuran johtokunnalta:

TUOTE HINTA / PV HINTA / VKL
Suuri makkaragrilli (tarvitsee sivuventtiilillisen kaasupullon, ei kuulu hintaan) 100 € 150 €
Kahvinkeittimet (2 kpl, pannut ala- ja ylätasolle) sekä termoskannut (3 kpl) 50 € 75 €
Lämpölaatikot (3 kpl) 30 € 45 €

Seuralta löytyy myös paljon koristeita sekä esimerkiksi pöytiä ja tuoleja. Kysy rohkeasti, jos olet nähnyt jotain, mitä haluaisit vuokrata!

JUMPPASYNTTÄRIT

Haluaisitko järjestää energiset ja riehakkaat jumppasynttärit? Se onnistuu upealla NVS-hallillamme! Nokian Voimisteluseura järjestää jumppasynttäreitä, joiden kesto on n. 2 tuntia. Synttäreistä noin 1 tunti on ohjattua toimintaa erilaisten liikuntaleikkien, pelien, ratojen ja välineiden kanssa. Hallilta löytyy esimerkiksi Airtrack-rata, trampoliini, puolapuut ja paljon muita liikuntavälineitä. Toinen tunti voidaan käyttää esimerkiksi herkutteluun ja lahjojen avaamiseen hallin toimiston puolella.

Jumppasynttäreiden hinta on seuran jäseniltä 160€ ja muilta 180€. Hintaan kuuluu 1-2 ohjaajaa (riippuen vieraiden määrästä) sekä hallin käyttö noin kaden tunnin ajalta. Tarjoiltavat eivät kuulu hintaan, eli ne tulee tuoda itse mukanaan. Toimistosta löytyy jääkaappipakastin sekä mikro. Tilan siivous synttäreiden jälkeen on synttäreiden pitäjän vastuulla. Tila tulee olla lähtiessä samassa kunnossa kuin sinne mentäessäkin.

Innostuitko? Kysy vapaita päiviä ja sovi tarkemmin synttäreistä jumppasynttärivastaavan kanssa!

Kiitos teille, puitteet oli huiput, ohjaus mahtavaa ja juhlat kaikin puolin onnistuneet. Moni tyttö oli kotona kehunut, että parhaat juhlat ikinä.

Synttärit oli niin onnistuneet ja vaikka lapsia oli paljon, järjestys pysyi ja kaikilla oli tosi hauskaa! Ohjaajat olivat hyvin tehtäviensä tasalla, antoivat lapsille omaa aikaa ja tilaa, ja sopivassa määrin ohjasivat toimintaa.

Herkkujen ääressä kuului onnellisia ”nämä ovat maailman parhaimmat synttärit” -huokaisuja, ja jälkeenpäin monet vanhemmat ovat laittaneet kiitosviestin, miten kivaa lapsilla oli ollut.