YHTEISTYÖKUMPPANIT

Haluaisitko tehdä yhteistyötä Nokian Voimisteluseuran kanssa? Meiltä voit ostaa ohjaajan omalle jumpallesi tai valmentajan oheisharjoitteluun vaikkapa jalkapallon pelaajille! Valmentajiemme erityisosaaminen painottuu liikkuvuuden, tasapainon, voiman ja ketteryyden sekä näiden yhdistämisen harjoitteluun. Ohjaajiemme ydinosaamista taas on ryhmänohjaaminen, liikunnan ilon tuominen harrastajille sekä monipuolisten tuntien suunnitteleminen.

Nokian Voimisteluseura etsii koko ajan yhteistyökumppaneita esimerkiksi erilaisten tapahtumien järjestämisen yhteydessä. Kaipaamme myös tukijoukkoja seuratoiminnan arkeen. Pystymme tarjoamaan yhteistyökumppaneillemme erilaista näkyvyyttä, kuten sosiaalisen median mainontaa, banderoll-/roll-up-mainontaa seuran omalla NVS-hallilla tai seuran järjestämissä tapahtumissa, mainospaikkoja verkkosivuillamme tai vaikka äänimainontaa tapahtumissamme. Olemme myös avoimia teidän ehdotuksillenne!

Tarjoamme myös työyhteisöille mahdollisuuksia yhteistyöhön joko tyky- tai tyhytuntien muodossa. Voimme myös suunnitella suurempia kokonaisuuksia, kuten työntekijöiden perheille tarkoitettuja peuhapäiviä NVS-hallilla. Toteutamme erilaisia ohjattuja tunteja toiveidenne mukaisesti.

Ota yhteyttä, niin mietitään yhdessä teille sopivin ratkaisu ja kehitetään kaikkia palveleva kokonaisuus!