NOKIAN VOIMISTELUSEURA

Nokian Voimisteluseura on kevällä 2013 perustettu voimistelulajien erikoisseura, jonka tavoitteena on olla Nokian suurin voimistelun tarjoaja. Seuran tärkein tehtävä on liikunnan ilon ja riemun tuominen laadukkaasti ja yhdenvertaisesti. Seura tarjoaa harrastusmahdollisuuksia kaiken ikäisille ja tasoisille liikkujille. Joukkuevoimistelun ja kilpa-aerobicin harrastaminen Nokian Voimisteluseurassa on kilpailuihin tähtäävää ja tavoitteelista, ja harrastepuolen tarjonta puolestaan on kuntoa ylläpitävää harjoittelua, jonka tavoitteet ovat terveellisen elämäntavan tukemisessa sekä vapaa-ajan mielekkäässä käyttämisessä.

Nokian Voimisteluseura kuuluu Suomen Voimisteluliittoon, Hämeen Liikunta- ja Urheiluun, Työväen Urheiluliittoon sekä TUL:n Tampereen piiriin. Tämä näkyy esimerkiksi jäsenten mahdollisuutena osallistua erilaisiin kilpailuihin, voimistelutapahtumiin sekä seminaareihin ja koulutuksiin, joita kattojärjestöt tarjoavat. Nokian Voimisteluseuralle on myös myönnetty Olympiakomitean ja Suomen Voimisteluliiton Lasten ja nuorten Tähtiseura -merkki. Tämä laatusertifikaatti voidaan myöntää seuralle, jonka arjessa toteutuu lapsen ja nuoren parhaan edistäminen, kasvun ja kehityksen tukeminen sekä lapsuuden kunnioittaminen. Lasten ja nuorten Tähtiseurat ovat aktiivisia ja kehityshaluisia lasten ja nuorten urheilun kärkiseuroja, joiden toiminta täyttää Olympiakomitean ja Voimisteluliiton laatukriteerit. Tähtiseuramerkin saaminen on seuralle kunnia-asia, mutta se tuo seuralle myös vastuuta - se on lupaus laadusta.

JÄSENYYS

JOHTOKUNTA